5.0
gebaseerd op 115 reviews

Alles wordt rustig uitgelegd erg fijn. Ben erg tevreden.

Nicole - 11 maanden geleden

Altijd goed, vakkundig, schoon en gezellig

Marjon - 12 maanden geleden
Vera - 12 maanden geleden

Mijn dochter kreeg een piercing en vond het wel wat spannend maar door de rust van Yvonne was het zo klaar. We hebben duidelijke uitleg gehad en er werd super hygiënisch gewerkt. Echt een aanrader.

Lieke - 12 maanden geleden
Maria - 12 maanden geleden

Vriendelijk, werkt hygiënisch, neemt de tijd. Meerdere piercings laten zetten, nooit klachten

Annemarie - ongeveer een jaar geleden
Kaya - ongeveer een jaar geleden

Zeer tevreden. Heb m’n 2e piercing laten zetten, geen centje pijn👍🏻

Ken - ongeveer een jaar geleden

Ze heeft t weer mega goed gedaan. Super. Mooi gezet.

Eline - ongeveer een jaar geleden
Cassandra - ongeveer een jaar geleden