Super, deed geen pijn, aardige vrouw
Sanne
-
7 maanden geleden
Nette salon, vriendelijk en ontspannen sfeer.
Saskia
-
7 maanden geleden
Naomi
-
7 maanden geleden
Ik vond het fijn! Helemaal geen pijn
Lisanne
-
7 maanden geleden
Yvonne is erg vriendelijk en verteld precies wat ze gaat doen.
Mooie schone salon en alles ziet er keurig uit.
Adinda
-
8 maanden geleden
Nette schone ruimte. Er werd netjes en schoon gewerkt. Goede uitleg van piercing tot nazorg!
Mariel
-
8 maanden geleden
Geweldige service, kwaliteit en hygiëne. Duidelijke uitleg wat ze precies ging doen!
Ilonka
-
8 maanden geleden
Emily
-
8 maanden geleden
Netjes, vriendelijk en snel
Caroline
-
8 maanden geleden
Nikki
-
8 maanden geleden