5.0
gebaseerd op 116 reviews

Super, deed geen pijn, aardige vrouw

Sanne - 7 maanden geleden

Nette salon, vriendelijk en ontspannen sfeer.

Saskia - 7 maanden geleden
Naomi - 7 maanden geleden

Ik vond het fijn! Helemaal geen pijn

Lisanne - 7 maanden geleden

Yvonne is erg vriendelijk en verteld precies wat ze gaat doen.
Mooie schone salon en alles ziet er keurig uit.

Adinda - 8 maanden geleden

Nette schone ruimte. Er werd netjes en schoon gewerkt. Goede uitleg van piercing tot nazorg!

Mariel - 8 maanden geleden

Geweldige service, kwaliteit en hygiëne. Duidelijke uitleg wat ze precies ging doen!

Ilonka - 8 maanden geleden
Emily - 8 maanden geleden

Netjes, vriendelijk en snel

Caroline - 8 maanden geleden
Nikki - 8 maanden geleden