5.0
gebaseerd op 116 reviews
Cassandra - ongeveer een jaar geleden

Aardige en vriendelijke vrouw. Is erg gemoedelijk om hier je piercing te laten zetten. Goede uitleg van het proces en nazorg.

Chantal - ongeveer een jaar geleden
Sanne - ongeveer een jaar geleden

Fijn behandelt! Piercing zetten ging vlug en netjes. Zaak en materialen zien er schoon uit. Erg tevreden, ik kom zeker nog terug :)

Carlijn - ongeveer een jaar geleden
Sarah - ongeveer een jaar geleden

Topp!!

Jasmine - ongeveer een jaar geleden

Nadat ik voor een aantal maanden mijn piercings niet in kon hebben heeft Yvonne mij super geholpen alles er weer erin te krijgen!

Suriyathi - ongeveer een jaar geleden

Supergoede service!!

Ellen - ongeveer een jaar geleden

Yvonne is een kundige dame, zowel voor de wenkbrauwen als voor piercings zetten. Ze legt keurig uit wat ze gaat doen en denkt ook echt met je mee. Gewoon een fijne vrouw.

Lizzy - ongeveer een jaar geleden
Melissa - ongeveer een jaar geleden