Cassandra
-
ongeveer een jaar geleden
Aardige en vriendelijke vrouw. Is erg gemoedelijk om hier je piercing te laten zetten. Goede uitleg van het proces en nazorg.
Chantal
-
ongeveer een jaar geleden
Sanne
-
ongeveer een jaar geleden
Fijn behandelt! Piercing zetten ging vlug en netjes. Zaak en materialen zien er schoon uit. Erg tevreden, ik kom zeker nog terug :)
Carlijn
-
ongeveer een jaar geleden
Sarah
-
ongeveer een jaar geleden
Topp!!
Jasmine
-
ongeveer een jaar geleden
Nadat ik voor een aantal maanden mijn piercings niet in kon hebben heeft Yvonne mij super geholpen alles er weer erin te krijgen!
Suriyathi
-
ongeveer een jaar geleden
Supergoede service!!
Ellen
-
ongeveer een jaar geleden
Yvonne is een kundige dame, zowel voor de wenkbrauwen als voor piercings zetten. Ze legt keurig uit wat ze gaat doen en denkt ook echt met je mee. Gewoon een fijne vrouw.
Lizzy
-
ongeveer een jaar geleden
Melissa
-
ongeveer een jaar geleden